środa, 3 kwietnia 2013

Yves Rocher Cure Solutions krem rewitalizujący 24h

Czas na recenzję mojego ukochanego kremu do buzi.
Opakowanie po Nutritive Vegetal wylądowało w koszu więc czas sięgnąć po zapasy.
Tym razem mój ukochany krem do buzi - Cure Solutions krem rewitalizujący 24h.

Poznaliśmy sie zupełnym przypadkiem.
Do zamówienia dostałam kiedyś 30ml tubkę gratis. Tubka kurzyła się w szufladzie bo jeszcze wtedy wyznawałam zasadę , że kremy mnie zapychają i ich wcale nie stosowałam. Nie było to wcale tak dawno temu bo chyba z dwa lata temu ;)
No ale w końcu coś, nie wiem co skusiło mnie żeby zacząć go używać.
Przepadałam.
Krem jest moim numerem jeden.
To moje drugie pełnowymiarowe opakowanie - muszę zrobić zapasy ;)
Opis i zdjęcie pochodzi ze strony Yves Rocher


Opis producenta:
Krem rewitalizujący do twarzy w dzień i w nocy zwalcza objawy zmęczenia.

Wskazania

skóra zmęczona, w okresie stresu, przy zmianach pór roku, zmianach rytmu życia;
blada, poszarzała cera , bez wigoru.
W ciągu miesiąca 
łagodzi rysy twarzy
rewitalizuje skórę
wygładza zmarszczki

Stosowanie
Stosować rano i/lub wieczorem w trakcie miesięcznej kuracji.
Przed nałożeniem kremu pobudź krążenie trzykrotnie lekko poklepując twarz.
Przenikając do epidermy, krew dostarczy skórze wiele substancji aktywnych, co korzystnie wpłynie na jej kondycję.

Zawiera wyciąg z liści winorośli czerwonej , bogatych w polifenole.
Roślina korzystnie wpływa na system naczyniowy, wzmacnia ścianki naczynek krwionośnych , poprawia mikro-krążenie skórne.

Zaangażowania kosmetyki roślinnej
Testowany pod kontrolą dermatologiczną 
93% składników roślinnych: woda z hamamelisa, wyciąg z winorośli czerwonej, wyciąg z kasztanowca indyjskiego i rumianku, olej z pestek winogron.

Pojemność i cena
50 ml - 115 zł

Skład
Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Ethylhexyl Cocoate, Glycerin, Aesculus Hippocastanum Extract, Cetyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Ranunculus Ficaria Extract, Pentylene Glycol, Malva Sylvestris Extract, Chamomilla Recutita Extract, Betaine, Peg-100 Stearate, Myridtyl Myristate, Vitis Vinifera Extract, Stearic Acid, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Se, Glyceryl Stearate, Cyclohexasiloxane, Parfum, Taraxacum Officinale, Spirea Ulmaria, Hydrolyzed Lupine Protein,Alcohol, Xantham Gum, Tocopheryl Acetate, Sorbid Acid, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Bht, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Edta, Hamamelis Virginiana Extract.





Moja opinia
Krem jest zamknięty w zielonym szklanym słoiczku.
Opakowanie jest w miarę wygodne do póki nie trzeba wygrzebywać kremu z tych górnych krawędzi ;)
Ale można to tak niewielka niedogodność, że można to przeboleć.








Krem ma kolor kremowy i piękny zielony zapach. Wydaje mi się, że pachnie liśćmi i gdzieś tam może rumianek czasem się przebije. Zapach jest świeży i mi jak najbardziej pasuje. Utrzymuje się długo według mnie - wyczuwam go czasem nawet po kilku godzinach, ale po jakimś czasie nos się przyzwyczaja i nic już nie czuć :)





Konsystencja kremu bardzo mnie zaskoczyła bo jest bardzo gęsty wręcz 'masełkowy', bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, szybko się w nią wtapia - nie trzeba intensywnie wcierać w buzię.




Wchłania się szybko - nie używam podkładów więc ciężko mi powiedzieć czy nadaje się pod makijaż.
Buzia praktycznie od razu nabiera gładkości i delikatności.
Po ok tygodniu stosowania widać , że robi z buzią prawdziwe cuda! Moja szara i zmęczona buzia, nabiera blasku i wigoru. Wręcz promienieje! Brzmi to trochę jak tania reklama ale w moim przypadku tak właśnie działa. Zmarszczek za bardzo nie mam więc nie wiem jak się w tym przypadku sprawdzi. Ale nawet jeśli nic w tej kwestii nie zdziała to i tak uważam, że dla efektu 'glow' jest wart każdej ceny.

Mimo gęstej konsystencji nie zapycha - a bałam się, że będzie wysyp pryszczy.
Świetnie nawilża i mam wrażenie, ze dzięki temu buzia mniej się tłuści i o dziwo wyskakuje mniej niespodzianek.

Krem teraz jest w promocji -50% na stronie Yves Rocher więc jeśli was skusiłam to dobra okazja na wypróbowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz