czwartek, 28 lutego 2013

Ulubiony peeling do twarzy. Ziaja Pro peeling z mikrogranulkami bardzo mocny.

Dziś dalej pielęgnacja twarzy - tym razem ulubiony peeling.
To już drugie opakowanie.
Mowa o Ziaja PRO peeling z mikrogranulkami bardzo mocny - program oczyszczający do cery tłustej i mieszanej.

Opis producenta

Opis działania 

  • Głęboko złuszcza martwe komórki naskórka oraz dokładnie oczyszcza pory z nadmiaru sebum.
  • Pobudza proces odnowy naskórka i ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry.


Substancje aktywne

  • ekstrakty z tymianku, lukrecji, białej herbaty
  • prowitamina B5 ( D- panthenol)


Stosowanie


Peeling nanieść równomiernie na skórę twarzy.

Masować przez około 10-15 minut.
Omijać okolice oczu.

Skład
Aqua (Water), Polyethylene , Glycerin, Propylene Glycol, Cammellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Thymus Vulgarris (thyme) Flower/Leaf Extract, Panthenol, Carbomer, PPG-26-Buleth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol,Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide.

Moja opinia

Jest to produkt wyłącznie do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych ale ja kupuję go na Allegro :)

Opakowanie z pompką - wygodne, higieniczne. Pompka świetnie działa, nie zacina się i nie zapycha. Kosmetyk przy jej pomocy udaje się praktycznie do końca wydobyć. Choć ja i tak zawsze rozcinam opakowania - nie lubię jak się coś marnuje ;)
Pojemność 270 ml starcza na prawdę na baaardzo długo :)

Peeling jest w formie gęstego przeźroczystego żelu z widocznymi maleńkimi granulkami.
Zapach mnie osobiście odpowiada, jest dobrze wyczuwalny ale nie nachalny ;) utrzymuje się po spłukaniu.
Coś jakby ziołowo-kwiatowy ale nie do końca - najlepiej chyba samemu sprawdzić ( jestem marna w opisywaniu zapachów przyznaje :))

Mimo niepozornego wyglądu - te mikrogranulki mogą zmylić ;) to prawdziwy zdzierak.
Genialnie oczyszcza, wygładza i odświeża.
Buzia jest gładziutka, bez zanieczyszczeń i rozświetlona. Moja buzia często jest ziemista, nijaka i wygląda na zmęczoną a po peelingu to wszystko znika.
Używam go co cztery dni, dzięki temu mam mniej niespodzianek, blizny szybciej znikają.
Jak dla mnie - 'must have'

A jakie są wasze ulubione peelingi do twarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz